Press

ARTICOLE, INTERVIURI ȘI ALTE APARIȚII

În această seară la Eșafod TV – cronică la LINA semnată de Oana Stoica (Scena9)

Patru piese de teatru – ca fenomen editorial – cronică de carte semnată de Ioana Toloargă (Revista Apostrof, nr 1/2025) 

Zeițe de categoria B la Budapesta – prezentarea evenimentului (pagina ICR Budapesta) 

Râsul ca antidot la impostură – cronică la Pădurea Asumaților semnată de Carmen Mihalache (Revista Ateneu) 

Thinking outside the ciubăr sau saună, în retreat-ul unui vizionar – Pădurea Asumaților și veverițele lui Andrei Măjeri. La Suceava – cronică de Luciana Antofi (blog personal) 

Premiera spectacolului PĂDUREA ASUMAȚILOR – semnul bun al lui 2025 pentru Teatrul Municipal „Matei Vișniec” din Suceava – material de presă semnat de Ioana Soreanu

Pădurea Asumaților – cronică semnată de prof. univ. dr. Elena Brândușa Steiciuc  (Monitorul SV)

A fi sau a nu fi… asumat? – cronică la Pădurea Asumaților semnată de Călin Ciobotari (7Iasi.ro)

SUCEAVA News despre spectacolul PĂDUREA ASUMAȚILOR – aici

Alexandra Felseghi și Andrei Măjeri în direct la emisiunea realizată de Lucian Dimitriu (RadioAs Suceava) – ediția 17 ianuarie

Eroii și mecanismele schimbării – cronică la spectacolul LINA semnată de Mihai Brezeanu (Liternet.ro)

Dreptate pentru Rona Hartner – cronică la spectacolul LINA semnată de Iulia Popovici (Observator Cultural)

#Jesuis LINA – cronică semnată de Alina Epîngeac 

LINA de la Sfântu Gheorghe – cronică la spectacolul LINA semnată de Călin Ciobotari (7Iasi.ro) 

Teatrul în cărți bune de citit – semnalare a volumului Patru Piese de Teatru de Iulia Popovici (Observator Cultural) 

Zeițe de Categoria B la Festivalul Național de Teatru (FNT) – cronică semnată de Lavinica Mitu (Liternet.ro) 

Zeițe de Categoria B la Întâlnirile Internaționale de la Cluj – cronică semnată de Daniel Cristea-Enache (Liternet.ro) 

Decernarea premiilor Revistei Ateneu în cadrul BAC-FEST 2024 – Deșteptarea, BJ Bacău, Clujul Cultural

O voce puternică a dramaturgiei românești de azicronică de carte semnată de Carmen Mihalache (Revista Ateneu)

Ca dramaturg, am nevoie să ascult ritmul interior al regizorului – Interviu realizat de Oana Cristea Grigorescu (Scena.ro)

Veșnicia s-a născut la Craiul! – LA ACADEMIE la Festivalul Buzău/Iubește/Teatrulcronică de Ariana Paul (Liternet.ro)

Animația parodică – LA ACADEMIE la Festivalul Internațional de Teatru „Elvira Godeanu”, 2024 cronică de Adrian Țion (Liternet.ro) 

Despre Zeițe de Categoria B și Cine l-a ucis pe tata @Intrare Liberă (realizator Mirela Nagâț, TVR, 3 aprilie 2024)

Invitație la spectacol –reportaj Zeițe de Categoria B realizat de Happy Chanel.

Alint de zeițe – Zeițe de categoria Bcronică ZEIȚE DE CATEGORIA B semnată de Marius Dobrin (Liternet.ro)

Teatrul de sub vrajă: trei biografii de actrițe – cronică ZEIȚE DE CATEGORIA B semnată de Oana Stoica (Scena9.r0) 

Nu poți face critică de teatru la așa ceva – cronică ZEIȚE DE CATEGORIA B semnată de Călin Ciobotari (7Iasi.ro) 

Trei zeițe pe scena de la Botoșani,într-un spectacol în care viața bate teatrul – material semnat de Florentina Toniță (Știri.Botoșani.ro) 

De-a râsu’-plânsu’ – cronică LA ACADEMIE în FNT semnată de Cristina Smadea (Liternet.ro)

Mașina de tocat vise – cronică la spectacolul Zeițe de Categoria B, semnată de Oana Cristea Grigorescu (Scena.ro, noiembrie 2023) 

Spectacole feministe la FNT (II) – cronică semnată de Cristina Modreanu (Scena.ro, noiembrie 2023)

Zeițe sub acoperire la capitală – cronică semnată de Raluca Cârciumaru (Revista Teatrul Azi, nr. 9-10/2023) 

Zeițele nu sunt divele timpului – cronică semnată de Nona Rapotan (Book Hub, octombrie, 2023) 

Trei zeițe… pe scena teatrului – Zeițe de categoria B – cronică semnată de Octavian Neculai (Liternet.ro, octombrie 2023)

Opțiunile de viață ale unei actrițe obișnuite – cronică semnată de Iulia Popovici (Observatorul Cultural, 30.09.2023)

Zeițe de categoria B, un spectacol de teatru despre femei pe scena unei lumi cu tot mai multe ecrane în fața cărora ele simt presiunea să arate cât sunt de fără de cusur – opinie semnată de Liana Alexandru (Republica, septembrie, 2023)

Zeițe de categoria B – opinie de Virginia Ioan (Fabrica de oameni, septembrie 2023)

Dramaturgii locale: Alexandra Felseghi, Daniel Chirilă, Peca Ștefan, Petro Ionescu (dosar) – Revista Derive (nr.1/2023)

La Academie – Teatrul „Mihai Eminescu” din Botoșani – Zilele Teatrului Matei Vișniec din Suceava – cronică LaTeatru.eu

Potpuriu muzical pentru o critică a familiei nucleare – cronică a spectacolului NU VORBIM DESPRE ASTA semnată de Cristina Modreanu (Revista Scena.ro, nr. 60(2)/2023)

Academicul duh – La Academiecronică semnată de Marius Dobrin (Liternet)

Anii ’90 fără ură și părtinire – cronică semnată de Oana Stoica (Scena9)

Eu, ei și Ovidiu – Acta est fabula – cronică semnată de Răzvana Niță

Locul în care berzele nu mai aduc copii – fragment din Culese din Rural, rezidențe de documentare și scriere, 2022 – Scena9 

Nu mai ține? – Nu mai ține linia ocupată la Festivalul Național de Teatru, 2022 – cronică semnată de Mihai Brezeanu (Liternet) 

SPECTACOLUL NU MAI ȚINE LINIA OCUPATĂ: Expresivitate transpusă dramatic într-un semnal de alamă –  cronică de Izabella Lukacs (Jurnalul de sâmbătă, 23 aprilie 2022)

TRANSILVANIA CULTURALĂ prezintă NU MAI ȚINE LINIA OCUPATĂ – interviu cu Alexandra Felseghi, Adina Lazăr și Diana Buluga realizat de Vasile Hotea 

Dreptul la fericire – cronică NU MAI ȚINE LINIA OCUPATĂ, semnată de Claudiu Groza (Revista Tribuna, nr. 465, 16-31.01.2022)

Pentru articole mai vechi, accesează ARHIVA